Často kladené dotazy

Zde naleznete většinu odpovědí na dotazy, které Vás nejčastěji zajímají.

Co je zahrnuto v ceně pronájmu ?

Cena zahrnuje denní limit povolených kilometrů, povinnou výbavu, povinné ručení i havarijní pojištění, asistenční služby po celé EU, dálniční poplatky pro ČR, plný servis vozu a případné přistavení vozu po Opavě i Ostravě.

Jak si mohu rezervovat vozidlo?

Vozidlo lze rezervovat on-line, prostřednictvím rezervačního formuláře, který najdete pod každým inzerovaným vozidlem na našem webu. Při on-line rezervaci Vás obratem kontaktujeme. Také nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle +420 722 292 751, nebo e-mailem na info@bokischauto.cz.

Proč musím skládat vratnou kauci?

Kauce ve výši 5 000 Kč slouží jako 'pojistka' po dobu pronájmu vozidla. V případě zaviněné nehody pokrývá kauce 50 % nákladů na spoluúčast. Dále z kauce hradíme případná malá poškození vozu, pokuty a nesrovnalosti v palivu. Jakmile je vozidlo vráceno v pořádku, kauce Vám bude vrácena v plné výši.

 Jak jsou vozidla pojištěny a co zahrnují asistenční služby?

Všechna vozidla mají platné povinné ručení a havarijní pojištění, se spoluúčastí 10%, min. však 10 000 Kč, v případě zaviněné nehody, platné pro ČR i celou EU. Součástí pojištění je i asistenční služba pro ČR, v případě vycestování do zahraničí i asistenční služba s pokrytím po celé EU. Asistenční služba zahrnuje například výměnu kola při defektu, doplnění paliva, opravu mechanikem nebo odtah vozu. Pojištění zajišťuje Kooperativa.

Mám nárok na náhradní vůz v případě poruchy nebo nehody?

Ano. Součástí asistenčních služeb je přistavení náhradního vozu. 

Může vůz řídit i další osoba, například manželka, manžel?

Ano, může. Nicméně za dodržování smluvních podmínek a všeobecných předpisů nese plnou odpovědnost nájemce vozidla, který je uveden v nájemní smlouvě.

Jak se řeší pokuty / přestupky?

Pokud přestupek není vyřešen přímo na místě a jsme o jeho spáchání informováni příslušným úřadem, zkontaktujeme Vás a předáme Vám potřebné podklady k úhradě. 

Jak se řeší poškození vozu?

Vždy se snažíme poškození opravit nejpřijatelnější variantou pro Vás i pro nás. Většinu malých poškození, která vzniknou Vaší vinou (například poškrábání laku, odření alu disku ap.), řešíme individuálně. Vážná poškození, jako je například nehoda, jsou řešena formou 10% spoluúčasti, která je součástí havarijního pojištění.

Může auto vycestovat do zahraničí?

V rámci pronájmu vozidel nabízíme možnost vycestování do zahraničí bez příplatků. Doporučujeme nás informovat, pokud se chystáte s vozidlem vyjet mimo ČR. Zajistíte si tak rychlejší řešení v případě nenadálých problémů.

U své pojišťovny mám nárok na náhradní vůz, mohu se obrátit na Vás?

Ano. Veškeré podklady k proplacení zapůjčeného vozu pro Vaši pojišťovnu bez poplatku připravíme.

Proč je limitován denní nájezd km?

Denní nájezd limitujeme, abychom zachovali perfektní kondici vozidel a předešli nadměrnému opotřebení, nebo například zakázanému využívání vozidel pro služby jako taxi, Bolt, Foodora apod. Limity nastavujeme tak, aby byly plně dostačující a nezpůsobovaly zodpovědným zákazníkům zbytečná omezení.

Jaké nabízíte možnosti předání vozidla?

Vozy jsou zákazníkům předávány a vráceny na adrese Nádražní okruh 671/23, 746 01, Opava. Na vyžádání je možné přistavit vůz ZDARMA na Vámi zvolenou adresu v rámci Opavy a Ostravy. Například před Váš dům nebo k nádraží. Za přistavení mimo tato města účtujeme poplatek 500 Kč + 3 Kč za každý kilometr ujetý nad rámec.